Forum Matrix Strona Główna Matrix
Forum sojuszu Matrix [U20]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Z forum D.S tu będę sobie zamieszczał ciekawe sprawy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Matrix Strona Główna -> II stopien wtajemniczenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maximus
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gd.

PostWysłany: Czw 14:37, 23 Mar 2006    Temat postu: Z forum D.S tu będę sobie zamieszczał ciekawe sprawy

mamona napisał:
Niech bedzie, wloze i tutaj kawalek swojej pracy Smile

Nie kazdy wie, a czesci wydaje sie, ze wie, wiec zamieszczam chyba wszystkie mozliwe skany falanga. Wydaje mi sie, ze jest to wazne zwlaszcza dla tych, ktorzy nie maja moona i tak do konca nie zdaja sobie sprawy co widzi potencjalny agresor, zwlaszcza, ze w tym samym momencie ofiara nie ma zielonego pojecia, ze jest skanowana.
Bedzie rowniez i dla tych, ktorzy chca skorygowac swoje FSy jak i dla tych, ktorzy atakuja.

Na poczatek jak ogolnie widac nasze poczynania:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ponizej poszczegolne misje. Zwroc uwage, co i jak widac (FSy ladnie tu rowniez mozna zaobserwowac)

TRANSPORTUJ
[link widoczny dla zalogowanych]

TRANSPORTUJ powrót
[link widoczny dla zalogowanych]

TRANSPORTUJ zawróć
[link widoczny dla zalogowanych]

NAPADAJ
[link widoczny dla zalogowanych]

NAPADAJ zawróć/powrót
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak można wpaść, kiedy trafi się falangą na atakowaną planetę Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

SZPIEGUJ
[link widoczny dla zalogowanych]

SZPIEGUJ zawróć/powrót
[link widoczny dla zalogowanych]

Wykrycie FSa nawet z moona, kiedy trafisz w planete docelową - tutaj jest misja SZPIEGUJ, ale tak samo widać z NAPADAJ
[link widoczny dla zalogowanych]

Lot na PZ
[link widoczny dla zalogowanych]

PZ zawróć/powrót
[link widoczny dla zalogowanych]

No i dlaczego fenomenem i jedynym ratunkiem jest stacjonuj
Start z planety macierzystej
[link widoczny dla zalogowanych]

Planeta docelowa
[link widoczny dla zalogowanych]

Planeta macierzysta zawróć
[link widoczny dla zalogowanych]

Planeta docelowa zawróć
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maximus
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gd.

PostWysłany: Czw 14:47, 23 Mar 2006    Temat postu:

2. Podstawa gry - Fleet-save! (Zwany także FS)
Jak można ocalić flotę? Co to jest "fleet-save"?
Wiedząc, ze floty w ruchu nie mogą być atakowane można wykorzystać ten fakt do ocalenia statków. Ustawiasz wówczas szybkość floty na 10% (przy malej prędkości płaci się mało deuterium) i ustawiasz jej cel tak aby pasował ci czasowo. Załóżmy, ze idziesz spać i chciałbyś, żeby flota była bezpieczna przez te 8 godzin. Ustawiasz szybkość na 10% i szukasz planety takiej żeby dotarcie tam trwało 4 godziny (+ powrót 4 godziny). Taka taktyka zwana jest właśnie fleetsave'm.

Jaki jest najbezpieczniejszy sposób na "fleetsave"?
Wysłać flotę z minimum 1 recyklerem na szczątki (PZ (Pola Zniszczeń)) z misją "Zbierać". Oczywiście ustawiając prędkość na taka żeby flota wróciła kiedy już będziesz mógł ja nadzorować. Wszystkie surowce wysłane z ta flota będą dostępne po jej powrocie. Bezpieczne jest też wysyłanie floty na swoją kolonię z misją "Transport" (lub "Stacjonuj").

Nie mam recyklera ani żadnej kolonii. Czy jest inny sposób na "fleetsave"?
Tak. Dobrym pomysłem jest robienie "fleet-save" na planetę, której właściciel ma przy nicku (i) lub (iI). Użytkownik taki nie logował się na swoje konto odpowiednio 2 lub 4 tygodnie. Ustawiasz odpowiednią prędkość i wysyłasz flotę z misją "Transport" (bez surowców) lub "Napadaj" (jeżeli gracz ten nie ma obrony lub ma słabą obronę, w tym przypadku można zabrać surowce z własnej planety a dodatkowo jeszcze zrabować z atakowanej). W przypadku braku takich planet możesz również wysłać flotę na dowolną zamieszkałą planetę, jednak osoba, do której należy ta planeta różnie to może potraktować (nawet jako atak!). Najlepiej wtedy wysyłać flotę do kogoś kogo się zna.

Kiedy zawsze robić fleetsave?
a) Kiedy nie będziesz miał dostępu do OGame przez dłuższy czas, na pewno więcej niż 5h.
b) W nocy! 90% ataków jest przypuszczanych właśnie wtedy!



3. Leci na mnie gość, który ma 200 razy silniejszą flotę, co robić?!
Nie pękaj! Zawsze da się coś zrobić! Po pierwsze, oceń czy dasz radę stawić mu opór, czy nie. Bardziej prawdopodobne jest to drugie. Rzadko się zdarza w OGame, żeby ktoś atakował gracza o zbliżonej sile, czy silniejszego. Więc kiedy ktoś na Ciebie leci, to tylko po to, żeby Cię zezłomować.

W takiej sytuacji zrób co następuje:
a) Trzymaj na planecie zawsze kilkanaście wolnych Dużych Transportów i co najmniej jedno wolne miejsce na flotę. Kiedy ktoś na Ciebie leci, pakuj do DT surowce z planety (najcenniejszy jest zawsze kryształ i deuter, pamiętaj o tym) i wywieź je w bezpieczne miejsce! Wróg ukradnie mniej surowców!
b) Jeżeli na planecie zostanie coś jeszcze, to buduj, badaj, itd.! Sam metal możesz wydać na wyrzutnie rakiet, kryształ z metalem na statki, a deuter na przeglądanie galaktyki! Pamiętaj - lepiej żebyś Ty to zużył, niż ktoś Ci to ukradł!
c) Uciekaj całą pozostałą flotą z planety! Szkoda tracić nawet jeden lekki myśliwiec!
d) I teraz... kiedy przyleci agresor, to najprawdopodobniej ukradnie po 50 metalu, 50 kryształu i 10 deuteru. Jak policzy ile sam wydał na ten lot i ile czasu stracił... To mu się odechce ataków! Metoda sprawdzona i bardzo dobra!



4. Co lepsze? Obrona czy flota?
To jest skomplikowane pytanie. Każdy ma swoją taktykę. Ja np. nie buduje w ogóle obrony. Stawiam tylko 10 LL, żeby mnie nikt nie zaatakował gołym transporterem. Czemu?
a) Brak obrony = brak wielkich strat przy ataku i możliwość stosowania taktyki opisanej w punkcie 3.
b) Obronę zawsze Ci ktoś rozwali.
c) Obrona jest statyczna. Flota może równie dobrze bronić planety, a w razie czego można ją uciec - brak strat.
d) Obrona to tylko obrona. Nie zaatakujesz nią i nie będziesz nikogo farmić.
e) Obronę naprawdę zawszę Ci ktoś rozwali! Rakiety międzyplanetarne są bardzo tanie, a jak poleci z 40 na Ciebie, to żadna z wieeelu wieżyczek się nie zregeneruje...
f) Obrona jest do kitu i lepiej inwestować we flotę!



5. Kolonizuj mądrze planety!
Co to znaczy mądra kolonizacja? Już to wyjaśniam:
a) Pamiętaj, że możesz mieć 8 kolonii, czyli w sumie 9 planet!
b) Najlepiej skolonizuj i rozbuduj 7 planet. Jedną planetę zostaw sobię jako "bazę wypadową". Co to znaczy? Np. jesteś w 3 galaktyce. Jest tu strasnzie nudno, zero farm itd. Nic prostszego - wysyłasz kolonizator do np. 4 galaktyki i tam stacjonujesz swoją flotą. Teraz siejesz spustoszenie w 4 galaktyce, a z Twojej "bazy wypadowej" jedynie latają gigantyczne ilości transporterów, zwożące surowce do bazy głównej.
c) Planeta poniżej 120 pól to nie planeta! Jak tylko Ci się trafi taka, to natychmiast ja porzuć! Wierz mi, może 120 się wydaje dużo, ale to naprawdę bardzo mało! Jak masz ambicję dojść do Top50 chociaż, to musisz mieć każdą kolonię powyżej 150 pół minimum. Im wiecej tym lepiej! Ja np. w sumie zbudowałem ok 30 kolonizatorów, zanim udało mi się uzyskać naprawdę dobrę planety!
d) Pamiętaj, że planety losują się za każdym razem jak kolonizujesz dane miejsce. Co to znaczy? Kolonizujesz np. planetkę 5:231:7, ale okazuje się, że jest malutka, tylko 70 pól. Porzucasz więc planetę, czekasz aż znikną asteroidy i wysyłasz kolonizator znów na 5:231:7... i nagle masz planetę z 260 polami! Ten przykład mam nadzieję dobrze ilustruje fakt losowania się planet za każdym razem jak je kolonizujesz.
e) Staraj się kolonizować planety na miejscach: 4, 5 i 6 - tutaj trafiają się największe sztuki! Czyli najlepsze.
f) Dobrze mieć jedną - dwie planety na polach 13, 14 czy 15. Po co? Ano - jest tam zimniej, czyli wydobywa się więcej deuteru! A deuter to najrzadszy surowiec, dobrze mieć jedną kolonię wydobywczą, która produkuję go naprawdę dużo!
g) Jeżeli marzysz o odkryciu teorii grawitonów, to skolonizuj planetę na polu 1 lub 2. Ważne, żeby temp. max. była powyżej 120 stopni. Czemu? Ano, im większa temp. tym więcej energii dają satelity. A tylko dzięki satelitom można odkryć grawitony - potrzeba 6000 jednostek energii.



6. Jak przewidzieć wynik walki?
To bardzo proste. Jest taki programik i MUSISZ GO MIEĆ jeżeli myślisz na poważnie o graniu w OGame!!! Program nazywa się SpeedSim i możesz go znaleźć w dziale Download!



7. Z jakich statków formować flotę?
To jest też dosyć dyskusyjna i subiektywna kwestia, taktyka ta jest moją osobistą (sprawdzona).
Polecam:
a) Okręty Wojenne (OW) to podstawa. Im więcej - tym lepiej! One powinny stanowić trzon Twojej armii. Bez nich, jak bez ręki!
b) Lekkie Myśliwce (LM) druga ważna jednostka, stanowią mięso armatnie dla OW. Najlepiej tworzyć właśnie floty takie jak: 500 OW + 1000 LM. Po co? Kiedy Twoje OW robią masakrę z wroga, to przeciwnik strzela w LMy... Traci tylko potencjał, kiedy Ty go spokojnie rozwalasz. Dlaczego LM? Bo są tanie i szybko się budują. Nie stanowią wielkiej straty.
c) Krążowniki też są przydatne. Do czego? Ano właśnie do rozwalania mięsa armatniego - LM. Mają one bowiem szybkie działa przeciwko upierdliwym myśliwcom. Czasami mogą uratować życie i walkę. Warto mieć ich spore ilości we flocie.
d) Bombowce to podstawowa jednostka jeżeli chodzi o rozwalanie farm. Jeden bombowiec może zniszczyć jednym strzałem nawet ponad 50 wyrzutni rakiet! To jest potęga na zabunkrowańców trzymających dużą obronę! Niemniej bombowce kiepsko się sprawdzają w walce przeciwko flocie, nie obronie.

Nie polecam:
e) Nie polecam niszczycieli. Jednostka przereklamowana i słaba. Droga. Lepiej budować OW. Niszczycieli można raptem mieć 1/20 ilości OW. Czyli buduj na 1000 OW ok. 50 niszczycieli. Więcej się naprawdę nie opłaca. To OW+LM będą trzonem armii. Nigdy niszczyciele, które są słabe.

Mieszane uczucia:
f) Gwiazda Śmierci? Czemu nie! Jest świetna na obronę, ale bardzo wolna. Najwolniejsza jednostka w grze. Jako jedyna może rozwalić księżyc... i to z małą szansą. Buduj dla szpanu, kiedy masz naprawdę ogromną flotę podstawową i tony surowców. Ale pamiętaj, że kiedy będziesz miał GŚ, to Top10 na pewno się na Ciebie rzuci! Rozwalić GŚ = wielki prestiż. A nie trzeba do tego wiele, ot 500 OW.

Taktyka alternatywna:
g) Zamiast OW+LM można zrobić coś innego. Coś co ja próbowałem i nawet wyszło. Mianowicie Ciężkie Myśliwce. Ogromne ilości CMów. Dlaczego? Prosta kalkulacja. 100 OW = 12 000 000 surowców = 660 CMów. Walka 660 CM przeciw 100 OW kończy się 97% wygraną CMów!
h) CMy są silniejsze i tańsze. Na wysokich poziomach napędu impulsowego są nawet tak samo szybkie jak OW.
i) Jedyną wadę CMów - ładowność - można łatwo rozwiązać Małymi Transporterami! Po osiągnięci określonego poziomu napędu impulsowego MT latają z taką samą prędkością co CMy! Więć nie spowalniają super-szybkich ataków!



8. Kolonie w odległych galaktykach.
Tak tak. Stara rada - kolonizować planety na przysłowiowym "zadupiu"! Gdzieś NAPRAWDĘ daleko, np. w galaktykach 6, 7 czy 8, gdzie nie ma prawie nikogo. Tam można spokojnie się rozwijać, bez groźby ataku! Ja sam miałem kolonie "na zadupiu" na planetach: 1, 4, 6 i 15. Dało mi to - dużo energii na 1, metal i kryształ na 4 i 6, oraz dużo deuteru na 15. Wszystkie surowce zwoziłem na planetkę nr 1, gdzie miałem fabrykę nanitów na 3 poziomie, stocznie na 12, laboratorium na 12 i fabrykę robotów na 10. Po 2 tygodniach taka planeta produkowała ogromną flotę, która wracała na planetę-matkę i w normalnej przestrzeni siała terror.

Jest to autentycznie jedna z lepszych technik i taktyk!



9. Technologia szpiegowska na 8 to podstawa!
Dlaczego? Ano wtedy widać dokładnie ile na Ciebie leci wrogich jednostek. Wiesz, że wroga flota składająca się ze 100 statków składa się z 90 LM i 10 OW. Bez tego możesz sobie wyobrażać odwrotnie - że leci 90 OW i 10 LM. A tak wiesz na pewno!



10. Wykorzystuj niskie tech. szpiegowskie wroga!
Jeżeli wróg nie osiągnął 8 poziomu tech. szpiegowskiej to wykorzystaj to! Zdarzało mi się na ludzi wysyłać floty w stylu 8 transportów, 46 krążowników i... 1 lekki myśliwiec i 1 ciężki myśliwiec. Ludzie byli na planetach (surowce wywożone), ale zostawiali swoje floty, bo myśleli "Hmm, pewnie leci na mnie z 30 lekkich, 10 ciężkich i z 6 krążków. Moje 20 krążków spokojnie to pokona!". Później tylko recyklery zbierały szczątki.



11. Jak szybko się wzbogacić w początkowym okresie gry?
Dwie możliwe taktyki:
a) Skanuj planety dookoła Ciebie i szukaj takich bez obrony i bez floty. I wysyłaj na nie SAME transportery! Transporter wygra walkę (brak wroga) i przechwyci surowce. Świetny sposób na sfarmienie kogoś blisko.
b) Wybuduj recyklery bardzo szybko i szukaj w galaktyce dużych Pól Zniszczeń (PZ). Często bardzo silni gracze zostawiają gigantyczne PZ, które może zebrać początkujący! 100% zysk, bez żadnych strat!



12. Co zrobić, żeby moje recyklery dotarły do PZ kilka sekund po walce?
Jest to taktyka wykorzystywana przez najlepszych na każdym Uni. Jak zwinąć surowce z PZ dosłownie kilka sekund po walce? Oto co trzeba zrobić:
a) Szukamy delikwenta z flotą, którą chcemy zniszczyć a potem zebrać z niej szczątki.
b) Wysyłamy do niego jedną sondę z misją napadaj! Sonda wleci w jego flotę i oczywiście zostanie zniszczona... Ale pojawi się koło jego planety PZ!
c) Teraz wyślij główną flotę na swojego wroga.
d) Natychmiast potem wyślij recyklery na planetę wroga z misją "Zbierać". Jest to możliwe tylko dlatego, że chwile przedtem "stworzyłeś" PZ, do którego recki mogą się udać!



13. Sprawdzaj planety z (iI)!
Gracze często zaniedbują planety, których opiekunowie nie grali tydzień (i) lub więcej (iI)! Często są to planety porzucone we wczesnym stadium gry. Kopalnie na poziomie np. 5, 4, 2. Wydaje Ci się, że to nic? Nie prawda! Po 2 tygodniach na takiej planecie może leżeć np. 600k metalu, 400k kryształu i 200k deuteru! A planeta nie ma obrony i nie ma floty! Wystarczy wysyłać gołe transportery i zbierać surowce!

Dzieje się tak dlatego, że surowce się gromadzą, a gracze ignorują planetki (iI) i nie farmią ich regularnie!

Atakuj nawet ludzi z (iI) w sojuszach (nawet tych z Top10). Przecież taki człowiek już nie gra, nie poskarży się, jesteś 100% bezpieczny! Wykorzystaj potęgę (iI)!



14. Kopalnie? Jak rozbudowywać?
Jest kilka dobrych metod. Oto najpopularniejsze:
a) Trzymaj się schematu 6:4:2, czyli buduj zawsze o dwa poziomy kryształu mniej niż metalu, i dwa poziomy mniej deuteru niż kryształu.
b) Możesz robić kolonie pod jeden surowiec - np. metal czy deuter. Wtedy rozbudowujesz na niej tylko określony rodzaj budynku.
c) Rozbudowujesz kopalnie do poziomu np. 16-14-12 i przerzucasz się na określony typ, np. kryształ. Systematycznie budujesz tylko i wyłącznie kopalnie kryształu, a pozostałe - metal i deuter) niszczysz, aby uzyskać więcej energii. Dzięki temu na początku rozbudowy kolonia jest samowystarczalna.



15. Sojusz to ważny element gry!
Staraj się zapisać do sojuszu, jakiegokolwiek! Znaczek sojuszu obok imienia w "Galaktyce" to ogromny straszak na potencjalnych wrogów. Wiesz, że nie jesteś sam, są ludzie, którzy mogą Ci pomóc. Im lepszy sojusz wybierzesz, tym lepiej dla Ciebie. Jeżeli chcesz się dostać do organizacji z Top20 poszukaj ich szkółek - akademii. Tam nauczą Cię jak dobrze grać i jeżeli będziesz naprawdę dobry, zostaniesz przyjęty do głównego Sojuszu-matki.



16. Rozmowa z wrogiem? Dobra rzecz!
Leci na Ciebie jakaś gigantyczna flota? Boisz się, że to nie jedyny atak, że napastnik kiedyś wróci? Osłab jego morale, wykorzystaj sumienie i ludzkie uczucia! Napisz do niego wiadomość! Ale NIE BŁAGAJ, NIE GROŹ i NIE WYMAGAJ. Bo zepsujesz wszystko! Najlepiej ułożyć sobie taką humorystyczną wiadomość, jak np.:

Witam i pozdrawiam! Oczekuje na Twoja flotę w pełni szczęśliwy, ze zechciałeś mnie odwiedzić bracie! To bardzo mile, już dawno nie miałem tak poważnych gości. Uprzejme z Twojej strony, ze zechciałeś poświęcić te odrobinę deuteru na lot. Postaram Ci się zrekompensować fatygę w postaci 10, lub 20 sztuk metalu i kryształu! Tak wielka dobroć musi zostać zrekompensowana dobrocią i gościnnością. A jak wiadomo - czym chata bogata, tym rada! Wiec zapraszam i pozdrawiam z całego serca!

Nawiązawszy taki kontakt, ofiara (Ty) przestaje być anonimowa! A jak wiadomo - łatwo atakować ludzi obcych, nieznanych, bez twarzy. A w OGame nie grają jedynie bezmózgie, bezsercowe automaty. Taki napastnik, otrzymawszy raz taką wiadomość prawdopodobnie nie zaatakuje Cię już w przyszłości. Będzie wołał niszczyć innych, obcych. A Ty będziesz bezpieczny.

Innym sposobem jest prośba o naukę. Napisanie wiadomości informującej o swojej niedojrzałości w OGame i prośba o rady. Przy odrobinie szczęścia Twój oprawca stanie się nauczycielem i ochroniarzem. Warto spróbować!



17. Odstrasz skutecznie napastnika w drodze!
Leci do Ciebie wielka flota? Ty też masz flotę, chociaż słabszą? Wykorzystaj tą taktykę!

Ludzie najczęściej wysyłając duże floty zostawiają swoje planety bez ochrony! Wykorzystaj to! Wróg leci na Twoja planetę - Ty leć na jego! Istnieje bardzo duża szansa, że oprawca wycofa się z ataku. Ty nie musisz tego robić! Jeżeli oczywiście jest szansa na wygraną!



18. Skanuj planetę swojej ofiary chwilę przed atakiem!
Tytuł porady mówi wszystko. Przeważnie sytuacja wygląda tak - skanujesz planetę, szukasz ofiary. Kiedy ją znajdziesz - wysyłasz flotę, która leci 2 i więcej godzin czasami. W czasie tych 2 godzin wiele się może stać... Np. wróg może sprowadzić do obrony statki z innych planet! Albo jakaś jego wielka flota akurat wróci na planetę... A wtedy co? Zostaniesz rozsmarowany! Więc staraj się sprawdzać co się dzieje u wroga na chwilę przed atakiem, tak, żeby mieć czas, żeby zawrócić w razie potrzeby.

Ale bądź świadomy, że najlepsi gracze potrafią tak ustawić dotarcie "posiłków", że dolecą 2 sekundy przed Twoim atakiem. A tego nie da się przewidzieć ani sprawdzić.



19. Zbieraj floty do obrony!
Taktyka oczywista. Jeżeli leci do Ciebie flota, która rozwali jedną z Twoich, możesz spróbować połączyć swoje wszystkie floty do obrony, o ile starczy Ci czasu. Często jest tak, że uda Ci się zgromadzić duże siły, a wróg może:
a) Sprawdzić planetę i wycofać się.
b) Zaatakować mimo to i przegrać.
Tak czy siak - jesteś na plus. Więc jeśli jest możliwość, łącz floty do obrony!



20. "Poluj" na księżyc.
Jeżeli jesteś wytrwały, to "poluj" na księżyc - zostawiaj na planecie-matce zawsze ok. 50 OW - szczególnie w nocy. Pamiętaj, że jest to przynęta i flota jest do straty. Dobrze jest poświęcić takie 50 OW, żeby uzyskać księżyc. Księżyc = potęga! Księżyc = falanga czujników. Falanga czujników = postrach w galaktyce!



21. Atakuj w nocy! Najlepiej po 00:30.
Nocne ataki to podstawa. W ich czasie gracze-wrogowie najczęściej siedzą już w łóżeczku i nie będą mogli zrobić nic żeby się obronić. W tym czasie Twoja flota zniszczy wroga, sfarmi jego planetę i zbierze wszystkie szczątki! Czy to nie ekscytujące?

Kiedy najlepiej atakować?
a) Po 00:30. Dlaczego? Północ (00:00) to magiczna godzina, kiedy prawie wszyscy maniacy OGame jeszcze grają. O 00:15 większość ludzi sprawdza swoje konta, czy są bezpieczne. O 00:20 robią to najwięksi twardziele. Czyli o 00:30, z 10 min buforem bezpieczeństwa, możesz spokojnie wysłać flotę żeby atakowała.
c) Wcześnie rano, czyli między 5:00 a 6:00. Wtedy większość ludzi śpi, a Twoje statki powinny zakończyć atak przed 7:00 czy 8:00, kiedy ludzie wstają.
d) Staraj się nie skanować potencjalnej ofiary przed 00:30! Skan to ostrzeżenie dla wroga, który może się zabezpieczyć!



22. Ogranicz skanowanie niektórych planet do minimum.
Kiedy skanujesz swoją przyszłą ofiarę 10-20 razy pod rząd, to po prostu informujesz ją, że zamierzasz zaatakować. Po co uprzedzać i tracić łup? Najlepiej skanować późno w nocy, kiedy nikt nie patrzy już na OGame. Zresztą przeczytajcie 21-d).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Matrix Strona Główna -> II stopien wtajemniczenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin